17.5.2011

Vorssa ja fideo

Forssan karkelot tuli nautiskelua hyvässä seurassa, kiitos siitä Anssille, joka uskalsi ottaa minut kaunottarensa kyytiin. Harvoin muistan noin urbaanissa ympäristössä autosuunnistaneeni noin täysipainoisesti. Vauhtia oli vähintäänkin kylliksi, joten lukea sai mukavalla tahdilla sen mitä osasi. Yhtä kylttiä lukuunottamatta osattiinkin ihan mukavasti. Mutta sinnehän se jäi raviradan parkkipaikalle 83 ja hyvin kelpasi C-luokan kyltti siitä edestä. Kerta kaikkiaan en haistanut paikkaa. Sopivasti olimme juuri saaneet C-luokkalaisia kiinni ja keskittyminen jotenkin herpaantui. Näistä on taas syytä oppia.

Viimeisellä pyörityksellä kartturin käskyt eivät olleet enää kovin täsmällisiä eivätkä tulleet varsinkaan ajoissa, kun kaikki tuli enemmän kuin silmille. Aikaa olisi pyyntien puolesta ollut vaikka vähän hieroakin, mutta kun oli "rytmi" päällä, niin antaa mennä ja onneksi laput tuli oikein :) Sunnuntain päiväpuhteesta iso kiitos ratamestarille! Itse ainakin sain sitä mitä tulin hakemaankin. Muutamia hyviä paikkoja, joissa sai olla tarkkana ja välillä puolestaan sai antaa mennä oikein kunnolla. Joistakin paikoista tiukattiin ratamestarilta perusteita pysäkille, mutta itse olen aikanaan oppinut siihen koulukuntaan, että lajiin kuuluu pieni haistelu ja löytämisen riemun kautta korttiin vaan. Varsinkin nykyään, kun lajissa voi nauttia siitä löytämisen riemusta ottamisen pelon sijaan. Toki meidänkin autossa kuski muutaman kerran totesi, että hän kyllä ottaisi varmuuden vuoksi, kun ajatin kilpien ohitse. Sen verran pitää kartturilla olla luottoa omaan tekemiseensä, ettei nyt ihan kaikkia kirjoittele, varsinkin kun ei käytä lunttia...;)

Kisan jälkeisen lyhyen kehityskeskustelun perusteella totesimme, että pari Karppinen-Saarinen tullaan näkemään myös myöhemmin keväällä viivalla. Tällä kertaa sijoitus oli 2., emmekä olisi sillä puuttuvan löytämisellä mahtaneet mitään voittajille, vaan eroa olisi jäänyt muutama sekunti. Ne sekunnit olisivat olleet otettavissa, mutta pieni hierominen 02:n luona sekä kartturin turoilu juuri ennen JAT 2 :a maksoivat yli puoli minuuttia, joten peli oli sillä selvä.

Tulokset löytyy täältä.

Aprilli-ST 1995:n videosta tuli palautetta, että musiikilla pilattu. Syynä oli taustalla olleet keskustelut ja kommentit, joita en halunnut videossa kuuluvaksi ja siksi laitoin Martin ja Napanderin tunnelmoimaan taustalle. Palautteesta viisastuneena pätkin uuden version autenttisilla auton pörinöillä...


Nyt vedetään pari viikkoa henkeä ja sitten seikkaillaan Rengossa. Tai jossain niillä nurkilla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti